keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Askartelua,virkkausta ja uusia suunnitelmia

Hiljaiseloa taas.. Hyvinkin pitkälle on mennyt pohtiessa jatkoja opintojen suhteen.. Pohdittu on ja paljon. Tuntui ihan, että aivot käy ylikierroksilla, mikä on paras vaihtoehto, miksi niin kannattaa tehdä, mikä kannattaa tehdä miten.. Loputon kysymysten tulva. J:ltä kysyessä asiaan ratkaisua hän vastasi "päätit mitä vaan niin tuen päätöstä." No siinäpä ne maagiset sanat olikin.
Joka tapauksessa tehty mikä tehty. Tänä aamuna lähti vapaamuotoinen anomus koulutuspaikkaa varten. Tieto saadaan maaliskuun aikana, olenko in vai out. Toki toivon hartaasti, että IN! Hain nimittäin paikkaa takaisin lähihoitaja opintoihin. Olen tällä hetkellä tekstiili artesaani puolella kirjoilla, toki keskeytyksellä tällä hetkellä pojan syntymän vuoksi. Jokseenkin nyt on ollut aikaa äitiyslomalla ollessa miettiä kaikkia jatkoja elämään. Valitettavasti en tule ikinä elättämään edes itseäni tekstiili artesaanin tutkinnolla.. Yrittäjäksi en ole valmis lähtemään. Ehkä asiat on nyt konkretisoituneet pojan syntymän myötä. Haluan turvata omalta osaltani E:lle hyvän lapsuuden ja tulevaisuuden. Lähihoitajille on aina töitä. Tässä maassa ei hoidettavat lopu.
Nyt sitten vaan odotetaan vaan päätöstä. Voihan se olla, että joutuu painamaan leuan rintaan ja jatkettava entisillä urilla. Kaiken lisäksi minulla on kauhea ikä kriisi. Tiedän, että olen nuori ja minulla on vielä aikaa plää plää plää. Mutta jos en itse ole tyytyväinen tähän mennessä saavuttamiini asioihin niin se on ihan sama täytänkö 24 vai 42.
Paljon muitakin unelmia on jotka on kyllä toteutettavissa kun on vaan itse pintaista tahtoa.

Nyt itse asiaa!
Tuttava piiriin syntyi vauva.

Kortti tyttö vauvalle
Hentoa vaaleanpunaista, oikein tyttömäinen kortti.

Valmiista onnittelukortista otettu teksti
Olin oikein tyytyväinen korttiin.
Olen minä nyt muutakin (ihme kyllä) saanut aikaiseksi.

Aamut alkaa kahvilla ja afrikankukalla
Nimittäin afrikankukkia! Simppeli virkata kun vauhtiin pääsee. Oikein ihana kevät työ, värien ilottelua ja karnevaalia! Minä niin tykkään. Väriä elämään!

Nyt se on kevät. Tulppaaneja!
Kevättä ainakin hetki. En tiedä onko uskominen sääennustuksiin jotka lupaavat takatalvea. Nautitaan nyt kun on vielä keväinen keli. Huomaa myös koiran tuomasta rapa määrästä tämän kevään.. 
Sain taas lisää ideoita, mutta niistä myöhemmin kun saisin jotain aikaiseksikin eikä vaan jäisi ideoiksi. 

Jännitystä ilmassa! 

<3:llä Riina














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti