tiistai 26. marraskuuta 2013

Villasukka villitys ja vähän muutakin.

Karkki villasukat on valmiit ja olleet jo käytössäkin tovin. Lauantaina sain aikaiseksi pyytää J:tä kuvaamaan sukat minun jalassa. Nämä on vaan niin ihanan väriset ja tuntuiset. Lankana minulla oli Red Heart-lanka sinänsä oli minulle ihan uusi tuttavuus. Lanka on todella pehmeä ja minä ainakin tykkäsin kovasti neuloa kyseisellä langalla. Eilen meille oli postilaatikkoon tipahtanut Tokmannin mainos ja kuinka ollakkaan juurikin nämä Red Heart-langat on tarjouksessa, pakko huomenna käydä ostamassa lisää lankaa. Kävin tänään äkkiä vaan vakoilemassa värivalikoimaa ja sieltä löytyi valkeaa,harmaata, pinkkiä ja tätä punaista mitä minulla itselläni on. Toisena lankana sukissa käytin 7 veikaa pinkkinä, kerän loppu on pyörinyt minulla jo aika kauan enkä vieläkään saanut tuhottua sitä kokonaan.


Karkki sukat
Olen niin tykästynyt näihin sukkiin! Nyt tässä onkin ollut luovaa taukoa jokunen päivä kun ei vaan oikein tiedä mitä aloittaisi ja kenelle. Tulin kyllä siihen tulokseen, että voisin neuloa itselleni toiset sukat lyhemmällä varrella. Lapasiakin mietin mutta taitavat mennä nyt nuo villasukat edelle. Ihan perus villasukka linjalla aion kestää kunnes saan taas takaisin tuntuman neulontaan, monta vuotta on mennyt jotta en ole juurikaan puikkoihin koskenut ja sen kyllä on huomannut. Virkkaus oli enemmän minun juttu tuossa välillä.
Ompelu puolikin on nyt taas jäänyt aika vähälle, en kyllä ymmärrä miksi. Kaikkeen ei vaan ilmeisesti aika riitä. Minullakin on sen kymmenen rautaa tulessa jatkuvasti.
Olisi niin ihana kun kerkeäisi päivittää tätä blogiakin joka päivä mutta kun ei.. En tiedä tuleeko tahti sen enempää muuttumaan kun vauva tulee talouteen. Käsitöistä yritän silti pitää kiinni kynsin hampain. 

Rv 38
Siellä meidän pikkuinen kasvaa koko ajan ja laskettu aika senkun lähenee.  Tänään olikin neuvola päivä ja kaikki oli ihan hyvin. Nyt vaan sitten odotellaan, että milloin pikkuinen haluaa tulla maailmaan tuolta yksiöstään. Viikkoja tänään kasassa 38+3, minun puolesta voisi vaikka tullakkin jo maailmaan. <3
Mutta nyt on pakko saada jotain puikoille, julistan luovan tauon päättyneeksi.

<3:llä Riina

2 kommenttia: