perjantai 5. heinäkuuta 2013

Suuria Pieniä Helmiä

Viime yönä perheemme kasvoi neljällä hännällisellä yksilöllä. Meidän Tiuhti sai pennut viime yönä. Valitettavasti yksi pennuista menehtyi tänään iltapäivällä. :( Nyt siellä sitten tuhisee kolme pientä suloista karvapalloa. 
 
Tiuhti oli oikein reipas ensisynnyttäjä, eikä tarvinnut apua ollenkaan. Olen ylpeä minun tytöstä :) 
Olen myös kerennyt (ihme kyllä) tekemään tällaisen. 
                                                   
 
Jokainen voikin sitten aivan itse pohdiskella, että mikä se on :D 
Muuten aika on mennyt kuin siivillä ja ennen kaikkea sen nyt tajuaa kun sai kirjeen kouluun hyväksymisestä! Enää ei ole kun kuukausi ja koulu alkaa. 
Olen tällä hetkellä sairaslomalla minun oikean käden takia, joka on kyllä oikkuillut nyt ihan urakalla. Mutta ei se muu auta kun parannella. 

Huomennna olemme lähdössä viettämään äitini miehen syntymäpäiviä ja katsellaan jos sieltä saataisiin vaikka jonkin sortin kuva materiaalia minun asusta joka on vielä vähän kahden vaiheella. Kerkeän vielä kriiseillä siitä tämän illan ja huomisen aamun. 
Oikein ihanaa Heinäkuun alkua kaikille. <3 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti