maanantai 13. helmikuuta 2012

Touhotuksia

Heipparallaa ja hellät tunteet! Viime kesänä pistin meidän ulkosaunan pukuhuoneen sisältä päin uusiksi, hioin vanhan lakan pois seinistä ja lakkasin uudelleen. Ja minusta pukuhuoneesta tuli aivan ihana <3 
Siinä on jo seinassä paneelilakka. Pukuhuoneesta tuli paljon valoisampi kun laittoin tuollaisen vaalean lakan seiniin. Pukuhuoneeseen on tulossa vielä pitkä vanha penkki, joka jäi kesken viime kesältä. Ensi kesää odotellessa.. Ja haaveissa olisi saada pukuhuoneeseen myös vanhat tikkaat jotka voisin hio ja maalata niin saisi pyyhe telineen. 











Olin kyllä niin tyytyväinen lopputulokseen. Seinään jä entisestä hionnasta tummaa sävyä mikä tekee elävän näköisen seinästä. Apujalatkin näkyy kuvassa. :D Olen sen verran lyhyt ihminen, että en todellakaan ylettänyt seinän ylä osaan ilman porrasta. Ensi kesänä kun saisi tuon pukuhuoneen loppuun niin olisin niin iloinen! Sitten se olisi aivan minun näköinen. 





Asiasta kukkaruukkuun minua odotti yksi päivä tälläinen näky kun tulin kotiin... Olin syvästi järkyttynyt kun minun vaaleanpunainen Playboy-pupu muki oli kahdessa osassa. Jarkko kertoi sen aamulla löytyneen lattialta kahdessa osassa. Kiittelin mielessäni meidän kissoja jotka tunkevat päänsä joka ikiseen kuppiin.. 
Onneksi meidän taloon kummiskin jäi vielä toistaiseksi yksi ehjä musta Playboy-pupu muki joka on Jarkon. 

Nyt on tämäkin päivä pulkassa ja saa hengähtää. Koulun kanssa on taas ollut kiireitä (tai sitten kuvittelen) ja viikonloppukin meni taas liian nopeasti. 
Mutta näihin tunnelmiin. Hyvää yötä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti