torstai 3. huhtikuuta 2014

Toiveet Toteutuu

Maanantaina tuli kirje joka jo ulkomuodollaan nostatti pulssia. Saati sitten kun sain kuoren auki tärisevin käsin, auton ratissa parkissa ollessa. Silmät hamusivat alla olevan tekstin. En ole ihan varma kiljahdinko jopa riemusta, saattoi siinä muutama onnen kyynelkin vierähtää silmäkulmasta. Päässä takoi vaan, että minä pääsin avoimella hakemuksella sisään! Saati sitten kun pääsin pihaan ja sisälle. J katsoi hiukan hitaasti minua kun pompin vaan onnesta ja hoin "minä pääsin, minä pääsin". Sitten lopulta tajusin tyrkätä sille kirjeen käteen. 
J luki sen läpi ja totesi "onnea muru, sinusta tulee opiskelija." 

Tunteita kuohuttava kirje
Siis valotetaan nyt vähän tilannetta. Olen aloittanut lähihoitaja opintoja jotka on sitten keskeytyneet ja nyt sitten hain avoimella hakemuksella kouluun uudelleen. Syksyllä alkaa sitten koulutus uudelleen. 
Sairaanhoito ja huolenpito suuntautumisena. 


Puikkoja 
Sitten posti toi myös minulle puikkoja taas lisää.
Hippotakamus on muutamaa hassua palaa vaille kasaus valmis. Suuret suunnitelmat oli, että saisin palaset tänään valmiiksi ja pääsisin sitten kasaamaan hippoa. Ei se kyllä tässä koneella istuessa valmistu. Joten virkkaamaan.

<3:llä Riina




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti