torstai 26. syyskuuta 2013

Torstai on toivoa täynnä.

Heissan piiitkästä aikaa. Tässä on tovi vierähtänyt viime postauksesta ja sitä pyydän anteeksi. 
Olin tuossa reilun viikon vuodelevossa ja huomenna tulee nyt viikko täyteen, että olen saanut liikkua vähän normaalimmin. Pieniä ompelu juttuja olen tehnyt nyt kun olen sairaslomalla äitiyslomaan asti. Niistä myöhemmin lisää. 
Itse asiaan miksi postaan niin on mikrosuklaa kakku!! Kiitos Tupperwaren silikoni leipä vuoan olen niin rakastunut tuohon! <3 nyt jopa sain käsiini ohjeen (kiitos äitini, hänkin Tupperwaren-konsultti) johon ei tarvita suklaata vaan kaakaojauhe riittää. Minä sitten himoissani tein kyseisen mikro suklaakakun. 
Ja sellainen siitä tuli näyttää ihan samalta kuin suklaallakin tehty. Nyt maistelemaan. Ohjetta myöhemmin. 
Hauskaa torstaita!! 
<3:llä Riina 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti