tiistai 13. elokuuta 2013

Koulun aloittelua ja ompelua

Heissuli. Tässä onkin taas ollut hiljaista hetkeä ihan pitempi tovi, jotenkin ollut inspiraatio kadoksissa eikä oikeastaan mitään tekemisiä ole syntynyt. Mutta tänään repäsin ja ompelin kaksi saksipussia, toista kyllä aloitin jo tässä yksi ilta aikasemmin mutta en sitten tehnyt sitä loppuun kun alkoi kello näytellä jo sen verta paljon. Ja tämäkin vain ihan sen takia, että tarvitsen kuljettaa saksia koulussa mukana, toki onhan minun muumimamma saksissa suojakotelo mutta siitä huolimatta. 
                                                               
Saksipussi auki
Saksipussi kiinni

Itse olen äärimmäisen tyytyväinen ja se on oikein ihanan hempeä ja kaikkea. Vuorikin pussin sisältä löytyy.


Toinen pussi onkin sitten vaakamallinen ja nauhoilla sidottava. Tässäkin vuori.

Pussi kiinni




Pussi auki

Todellakin olisi pitkä lista mitä ommella ja tehdä mutta minkäs teet kun ei lähde niin ei lähde. Luomisen tuska ilmeisesti? 
Tai sit tää vie voimia.


rv 23+2 <3


Koulussa olen yllättävän hyvin pystynyt seisomaan pitempiäkin aikoja vaikka olin ihan varma jotta ei tule onnistumaan ja välillä on istuttava. Koulusta puheen ollen suunnitelmissa on myös rustata nyt postausta siitä minä ollaan/olen tehnyt siellä.
Rakastan niin tuota koulua kun saan tehdä käsillä ja saan opetusta päteviltä ihmisiltä asiaan mistä tykkään. H älä yhtään mieti siellä mitään hormooni juttuja! Se on ihan totta ja sanoisin noin vaikka en olisi raskaana! Ettäs tiedät! 

Toivon, että saan huomenna itseäni sen verran patisteltua sen postauksen kanssa. 
Huominen lukujärjestys näyttää klo. 8-12 Dokumentointia ja klo.12-15 Tuotesuunnittelun perusteita. Todennäköisesti aika teoria painotteinen päivä. 
Nyt kipin kapin iltapalalle. 

Hyvää Yötä! 

<3:llä Riina ja Papu ;)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti