keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Keskiviikko Keskellä viikkoa

Heips rakkaat! On taas ollut kaikkea "tekemistä", siis suoraan sanottuna en tajua minne minun päivät katoavat.. Huomenna tulisi tasan viikko siitä kun viimeksi kirjoitin tänne postauksen, mutta kun en ihan oikeasti ymmärrä mitä olen mukamas tehnyt melkein tämän viikon jotta en ole kerennyt tänne kirjoittaa.. Tuntuu taas, että nämä päivät vaan soljuu ohi ihan tuosta vaan. Eilen tosin istuin tukku kokouksessa klo.18-20.30 välisen ajan sinne ainakin meni aikaa.. 
No joka tapauksessa valitus sikseen, olen tässä vieraillut H:n luona ja sen sellaista. Ja en muistanut esitella minun hienoa puhelimen taustakuorta.. 
 Tadaa!! siinä se nyt on ja minä tykkään! <3 
H oli kylläkin sitä mieltä, että se on hirveen bling bling, mutta pitää nyt jokaisessa jotain bling blingiä olla ja minulla se on puhelin :D 







Todellakin minun pää on jotenkin nyt aika tyhjän oloinen enkä todellakaan tiedä, että mitä tähän oikein rustailisin.. Niin otan ilomielin ehdotuksia vastaan jos on jotakin aihetta mistä haluatte postausta. Pää humisee ihan tyhjää.. Mutta ajattelin, että voisin ilahduttaa teitä postauksen muodossa Marimekon asioilla joita omistan. (Tiedän H että et tykkää, mutta en omista unikko kuoseja :D) Mutta nyt taidan lähteä elpymään tästäkin päivästä ja huomenna uudella innolla etiä päin. 
Hyvää yötä Mussut!! <3 

~Riina 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti