torstai 19. tammikuuta 2012

Joskus vaan tuntuu, että ei jaksa..

Ja tänään on just sellanen päivä.. Huomenna ei onneksi ole kovinkaan paha päivä koulun puolesta, mutta lupauduin iltavuoroon töihin. Joten siis perjantai-illan vietän töissä. Sain tänään nyt vihdoin ja viimein kuvat kamerasta koneelle, sekin jo sinänsä oli saavutus. 
 Kameran kätköstä löytyi matonkuteesta virkattu matto, joka sai paikkansa vessan lattialta. Tuossa vieressä on tussi vähän valaisemassa mitta kaavaa.   
Maton virkkasin ihan paksulla virkkuu koukulla ja isoäidin neliön mallilla. Itse olin tosi tyytyväinen tuohon mattoon. 







Sitten tein samaisesta maton kuteesta virkkaamalla myös tuollaisen korin keittiöön, puhelimen latureita yms. piuhoja varten. Ja huomatkaa meidän Tiuhti takana poseeraamassa. Kissat kerkesin tuon korin jo testata nukkuma paikkana. Muuhun se maton kude ei sitten riittänyt. Pitäisi myös saada niin paljon aikaiseksi, että kävisi ostamassa lisää tuota maton kudetta. 
Jarkko kävi ulkomailla elikkäs siis Venäjällä ja toi minulle tuollaista mehua missä on kirsikkaa, omenaa ja mustikkaa. Tuo mehu on vienyt ihan tyystin minun sydämen <3 Se on vaan niin hupa aina kun se tulee juotua..














Sitten Jarkko toi myös tuollaista valkosuklaata. <3 Siis olen ihan rakastunut tuohon suklaaseen, se on niin ilmavaa ja niin pehmeän makuista! Tuota samaa valkosuklaata oli myös sellaisena missä oli pähkinää mutta joku hormu söi sen.. (Ja minä en myönnä mitään..) Siinäpä ne minun rakkauden kohteet ovat olleet Jarkon lisäksi. <3 


Ja melkein tärkein menasi unohtua näitä rakkaus pakkauksia rakastan yli kaiken... <3










Näihin tunnelmiin on hyvä lopettaa. 
Hyvää yötä kaikille! Huomenna parempi päivä ja uudet kujeet.. 

-Riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti