sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Heissuli vei vaan taas. On kyllä ollut sellasta vilinää tämä elämä taas, että tuntuu jottei itsekkään kestä mukana. Olen tässä kaiken lisäksi vielä ollut kuumeessa, torstaina sain kuumeen kesken työvuoron ja perjantain olinkin sitten sairaana pois töistä mutta kummiskin raahauduin kouluun muutamaksi tunniksi kitumaan. En tosin ollut yhtään varma, että tulenko elävänä takaisin koulusta. Muihin kuulumisiin siis.. Kävin tuossa pyörähtämässä Lohjalla minun isoveljen ja hänen vaimonsa luona, siellä odotteli myös aivan ihana kohta 2 vuotias poika <3 Joka jälleen kerran vei minun sydämen aivan täydellisesti.. <3 Sitten tässä onkin ollut tämmöstä ihan perus arkea, myös minulla on tekeillä tälle minun veljen pojalle virkattu peitto josta tulee mahdollisesti huomenna kuvia, jos jaksan/ehdin/viitsin.. Muuten täällä onkin ollut ihan tämmöstä normaalia. Ja myös voisin huomenna (edel.mainituilla "kriteereillä") laittaa kuvia mappiin tulevasta kynäpussukasta jonka tein J:lle joka aloitti kurssin. :) Muutenkin pitäisi taas tännekkin päivitellä kuvia kunhan vaan saisi aikaiseksi.. Jospa tämä "valitus" riittäisi tältä illalta ja lähtisin vaikka nukkumaan. Jaksaisi ehkä herätäkkin huomen aamuna kouluun.. 
Haleja! <3 
<3:llä Riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti